Bestel – en verzendvoorwaarden
Verpakkings- en verzendkosten
Nadat je een product in je winkelmandje hebt gedaan, kun je kiezen voor verzenden naar je huisadres of een DHL-punt of afhalen. Je ziet dan gelijk wat de verzendkosten zijn. Bestel je boven de € 45, dan wordt je bestelling gratis verzonden.
Afhalen
Afhalen kan bij PUUR Katten in Weesp. Maak daarvoor wel even een afspraak, zodat je niet voor een gesloten deur staat.
Bezorgen
Producten die je thuis wilt laten bezorgen worden verstuurd via MyParcel of DHL.
• Een klein product gaat via een envelop.
• Een zwaarder product of een sieraad wordt bezorgd als brievenbuspakket met track and trace. Je kunt je pakket volgen via de website.
• Een product dat niet door de brievenbus kan, wordt als pakket verstuurd met track and trace.
Je kunt ook kiezen voor ophalen op een DHL afhaalpunt.
Bestelling annuleren of aanpassen
Annuleren voor verzending
Als je de bestelling na betaling wilt annuleren of aanpassen stuur dan zo snel mogelijk een mailtje met daarin het bestelnummer en je contactgegevens. Er wordt dan zo snel mogelijk contact met je op genomen.
Annuleren na verzending
Als je bestelling al is verzonden dan gelden de retourvoorwaarden. Kijk even bij retourneren.
Levertijd
PUUR Katten streeft ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te versturen. Maar het kan door drukte soms een dag later geleverd worden. Op tijdige levering van de betreffende vervoerder heeft PUUR Katten geen invloed. Als je een sieraad hebt besteld, dan is de levertijd ongeveer twee weken, gerekend vanaf de dag dat de haartjes van de kat ontvangen zijn. Als je het eerder nodig hebt, stuur dan even een mail.
Afleveradres
Je kunt bij je bestelling kiezen voor een ander afleveradres dan je eigen adres. Je kunt dus het pakketje laten afleveren bij je werk of bij iemand anders.
Cadeau geven
Wil je iemand verrassen met een cadeau uit de winkel? Dan kun je kiezen voor een cadeaubon, die je direct na aankoop met een leuke boodschap kunt mailen naar de gelukkige ontvanger. Wil je het liever overhandigen, dan kun je de cadeaubon naar jezelf mailen en thuis uitprinten.
Retourneren
Toch niet tevreden over je product? Dat is vervelend. En daar gaan we iets aan doen, beloofd.
Alle beloftes op een rijtje.
• 30 dagen bedenktermijn, na ontvangst van je product.
• Product ruilen? Na ontvangst van het retour gestuurde product, verzenden we dezelfde dag je nieuwe product.
• Geld terug? Binnen 3 dagen na ontvangst wordt het bedrag teruggeboekt.
Producten uit de uitverkoop of producten die gebruikt zijn (op je kat) kunnen niet geretourneerd worden.
Stuur het product goed verpakt retour, zodat het niet kan beschadigen.
Artikel beschadigd aangekomen
Wanneer het pakket bij je afgeleverd wordt en het is beschadigd, maak hier dan direct foto’s van. Laat ook de postbezorger hier een aantekening van maken.
Maak de verpakking altijd direct open en controleer of de artikelen onbeschadigd geleverd zijn. Mocht dit niet het geval zijn, maak dan foto’s van de schade en mail de schade met de foto’s binnen 48 uur na ontvangst. Of meld het telefonisch tijdens openingstijden. Je klacht wordt vanzelfsprekend zo snel mogelijk in behandeling genomen en opgelost.
Garantie
De garantie op artikelen is 6 maanden en omvat fabriek- en/of materiaalfouten. Artikelen worden in samenspraak met de leverancier en fabrikant beoordeeld. Herstelling van een ondeugdelijk artikel kan door vervanging of reparatie.
De garantie geldt niet bij:
• beschadiging door opzet of nalatigheid
• ondeskundig gebruik of nalatig onderhoud
• beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing
• garantietermijn overschreden
• normale slijtage en schade aangebracht door natuur, mens of dier.
Neem contact op als je aan de voorwaarden van de garantie voldoet en laat weten wat de klacht is. Wacht wel even met retour sturen van het artikel tot je het retouradres ontvangt.